merveikra benim oğlumda 6 aylık geçen fark ettik avucunun içinde vardı biz önce acaba parmağımı çıktı dedik doktora götürdük ultrasonla baktı ganglion kisti dedi bebeklerde cok görülen kistmiş zararı yokmus galiba bir yaşına kadar takibi yapılacak kendiliğinden gitmezse alıncak sizinde öyle olabilir bencede doktora gösterin derim