Zeynepli1234 Ah kızlar ah 5 günlük bebeğim için o kadar endişeleniyorum ki acaba üşüyor mu acaba çok mu terliyor acaba bi ağrısı var mı diye düşüne düşüne geçiyor günlerim😥 Kundak asla yaptırmıyor kolları dışarda olacak sürekli üşür mü böyle üşüdüğünü nasıl anlarım
Baybars20 Zeynepli1234 önemli olan göğsü ve sırtıdır. Göğsü ve sırtı sıcaksa bebeginiz usumuyordur merak etmeyin😊 ama elinizden geldiğince ayaklarını da sıcak tutmaya çalışın gaz olmaması için. El soguklugu bebeğinizin dolaşım sistemi henüz tam oturmadığı için meydana gelir.
Damladamla1 Zeynepli1234 burnu soğuk olursa üşüyor demek canım el ve ayakları soğuk olursa endişelenme normal önemli olan burun 😉
Esdoel Zeynepli1234 doktorum bana ensesi soğuk olursa üşüyor demektir elleri ayakları soğuk olabilir üşüyor anlamına gelmez demişti
glsm42 Canım bende bebeğimi hiç kundak yapmıyorum endişelenme.1 aylık olduk bizde elleri üşürse endişelenme üşüyor diye el soğukluğu normalmiş kulakları ve ensesine dudağınla bak ılıksa üşümüyor demekmiş😊
MerveLiva Zeynepli1234 bnm kızımda kundak tutmadı yenidoğanların eli ayağı genelde soğukk olur bu bi üşüme belirtisi değildir ense ve kulaklrda serinlik varsa üşümüş olablr dedi doktor
Selda3548 Bizim doktorumuzda bebeginizin üşüyüp üşümediğini anlamak isterseniz ensesini kontrol edin soğuksa veya serinse üşüyor demektir demisti.
Damla93 Zeynepli1234 benimki doğduğundan beri ne şapka taktırdı ne eldiven ne kundak sen normal giyindiğinin bir kat fazlasını giydir bebeğine erkek bebekse zaten çok sıcak sevmiyo nasıl alışırsa öyle gider üşüyo diye kat kat giydirme daha sonra az giydirince hasta olur havalar o kadar soğuk değil zıbın üstüne pijamaları yeterli olur bence canım uyurkende bi penye battaniye atabilirsin üşümez diye düşünüyorum
Zeynepli1234 Damla93 canım bebeğim kız hemde saçlı mı saçlı bir kız şapka taktığım zaman saçları su gibi oluyor bende mi takmasam acaba
paputmoms Zeynepli1234 ben göğsünü ve sırtını kontrol ediyorum canım oralar sıcaksa üstünü tam giydirmiş oluyormuşsun el ayak soğukluğu normalmiş çünkü oradaki damarları henüz tam gelişmediğinden kan gitmiyormuş ve ondan soğuk olabiliyormuş
Damla93 Zeynepli1234 doktorlar hep şey diyo bebeği terletmeyin terlerse hasta olur bırakın üşüsün üşürse hasta olmaz terletmek daha tehlikeli bence takma yazık yavruya çok sıcaklıyo demekki
Azygos Zeynepli1234 Pediatristler ensesinden belli olduğunu söylüyorlar burun ayak ucu gibi yerler zaten daha kısa sürede ısı kaybı Yaşar ensesinden sırtına doğru olan bölgeyi kontrol etmelisiniz
Kubradaghan74 Zeynepli1234 canım boynuna bak eğer soğuksa bilki üşüyor bebeğin. Doktorumuz öyle söylemişti. Geçen sene bu zamanlar daha 1 haftalık anneydim. Bebeğim üşüyor diye sarardım iyice. 😁 halbuki hava güzeldi lohusalık gerçekten başa bela üşümeyen çocuğumu üşüyor diye yaktım resmen 😊😊
Eternity Zeynepli1234 Bebegim yaklasik 8 aylik, hep soyle kontrol ettim, asla kafa ayak ve ellerden degil cunku oralardan dengeliyorlar. Corap eldiven ve sapkasiz tutmaniz daha iyi olacaktir. Gogus, ense ve sirttan kontrolunu yapin. Iliksa usumuyordur