Damla93 Kızlar bebeğime hippin kaşık mamasını aldım biraz fazla yapmışım küçük kavanoza koyup dolapta saklasam sonra ısıtıp versem sorun olurmu üzerinde verilmez diye yazan bişey görmedim ama yapan varmı
Erencinarinannesi Damla93 Hipp kaşık maması kullanıyorum ama ben devam sütü ile yaptığım için kalanı atıyorum o yüzden hiç bekletmedim ben
Damla93 Erencinarinannesi ben normal suyla yaptım devam sütüyle yapsaydım evet atılması gereklide zaten ama böyle olunca bilemedim teşekkürler yinede ☺️