[silindi] Kızlar bebeğim bir aylık şırıngayla mama sıkıyorum ömür billah yutmuyor bekletiyor meme veriyorum ağzında oynuyor emmiyor benim bebeğim neden böyle emzirmek doyurmak mama vermek tam bi işkence benim gibi bebeğim olan varmı
[silindi] Busrammesut gittik aç kalmış biberonlada da olsa besleyin dedi 4 gündür biberonla besliyordum meme reddi başlangıcı oldu biberonu kestim
Busrammesut [silindi] meme reddi için ayakta gezdirerek emzirebilirsin beyaz gürültü açıp emzirebilirsin
[silindi] Busrammesut meme reddi geçti canım ağzı memede uyuyo emmiyo memeyi reddetmiyo hiç bişeyi kabul etmiyo öyle diyim ayrıcada uyanmıyo
[silindi] Busrammesut sarılığı var ama düşme eğilimindeydi en son doktora gittiğimizde bir aydır sarılıkla mücadele ediyoruz
Busrammesut [silindi] Allah yardımcın olsun canım. 2 buçuk aya kadar devam etti benim oğlumun test falan yapıldı ama anne sütünden kaynaklı denildi sonra geçti umarım çabucak geçer
Busrammesut [silindi] biberonu kabul edip ondan içiyorsa slikon göğüs ucu dene bide belki memeden de biberon sanip içebilir. Oğluma mama da veriyorum ben doğduğundan beri de slikon uc kullanıyorum meme ucu olmadığı için uc kullanmamış olsaydım memeyi bırakırdı. Bide o şekilde dene elinde varsa yoksa aldır eşine
[silindi] Busrammesut yaa çok mantıklıymış ben onu göğüs ucu olmayanlar için sanıyordum hangi markayı kullanıyorsunuz
Poyraz_Efem Canım anne memesiyle aynı uu biberonlar var esin ondan alsın bir tane. Birde ayakta emzirmeyi dene gezerek ben öyle yapıyorum
Busrammesut [silindi] uç olmadığı için kullanıyorum bende ama belki faydası olur biberon tutuyomus bebeğin 😊 philips aventin göğüs ucunu kullanıyorum
Derya13 [silindi] Benim oğlum 2 ay 7 günlük hem biberon mama hemde meme veriyorum cam şişe aventin kullan pilastik değil onlar mene ucunun aynisi