Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var doğduğı günden beri mama veriyorum Ama biberonu doğru düzgün tutamıyor emerken sürekli vic vic diye ses çıkıyor o havanında mideye giderek gaz yaptığını söylüyorlar Wee marka geniş ağızlı bir biberon almştm ama sizler ne kullandınız nasıl birşey almam gerekşr acaba