Denizinannesi52 Ne kadar doğru bilmiyorum ama kayınvalidem elma yağının gaza çok iyi geldiğini söylemişti. Ben eczanelerden birkaç kez sordum bulamadım sonrasında bıraktım; ancak o 4 çocuğunu da elma yağıyla büyüttüğünü söyler. Elma yağını karın çevresine ve ayak altına sürüp masaj yaparak kullandığında gazı çıktığını söylemişti.
Bir de benim kendi gözlemim ne kadar doğru bilinmez ama sütüm az olduğu için ısırgan tohumu yağı içiyorum. Sütümde bir artış gözlemlemedim keza sabah 9 akşam 6 arası sütüm varken diğer saatlerde hiç sütüm olmuyor. Ama o içtiğim yağ sanki bebeğimin gazını hafifletiyor. Çünkü en az 90 cc - 120 cc arası mama veriyorum, o yağın işe yaradığını düşünüyorum.