Merhaba anneler, ctesi gunu rota ve menenjit asisi olduk, tam 3ayligiz. 2 gun sonra yani bugun sulu nornal renk kaka sonrasi silerken son kisimda cok az kan fark ettim. Daha sonra aksam vakti da sumuksu yesil kaka yapmisti. Pazar aksami da kakaolu kek yemistim(daha once de yedim ama bir sey olmamisti). Doktor kakao tuketmememi ve bunlarin hepsinin rota sonrasi belki olabilecegini soyledi ama net birsey de soylemedi. Basina gelen oldu mu sizce durum nedir anneler? Ne yapmaliyim?