Ben de aynısını yapıyordum ama instagramda Dr.osman gönülal diye bir çocuk doktoru var o mutlaka omuzda gaz çıkarmayı 5-10 dk denenmesi gerekiyor diyor hatta kusma kaynaklı ani bebek ölümleri oluyormuş o yuzden artık ben de 5-10 dk deniyorum bakıyorum yoksa yatiriyorum