Synmannesi Ayzaaaa2906 evet benim 3 gün oldu bu ilaç bağırsakta 3 hafta geziniyor sonra atıyor normal sancı gaz da yapıyor
hmkn92 Ayzaaaa2906 yeşil kaka nın bir zararı olmadığını söyledi doktorumuz fazla doymasından genelde yaparmış benım kızım 2 3 haftadır sürekli yeşil yapıyor