Kizlar bugün 5 günlük olduk ve hastane konturolumde gittim doktor herşeyin normal sariliginin olmadığını ve kilo artışıninda güzel olduğunu söyledi ama benim bebeğim emerken sürekli uyuyor ve en fazla 10 dk emiyor 2 saatte bir emziriyorum emzire bildiğim kadar ama sürekli uyuya kalıyor emerken ve ben doyup doymadigindan çok şüpheliyim bez islatmasi da güzel kaka yapımı da güzel ama neden boyle memeyi 10 dk veya daha az emip uyuya kalır korkuyorum sarılık olur diye