Ela41 ben de sleepy kullanıyorum oğlum 8 aylık bikaç gündür sızdırıyo sinir oluyorum. Bu gece emzirirken çiş yaptı benim üstüm de ıslandı. Normalde gece çişli bez almam. 8 aydır da bağlamayı öğrenmişimdir herhalde ama anlam veremiyorum. Altını değiştir, üstünü değiştir uyandı çocuk 😒