efuchan Güzel hanımlar çay makinem bozuldu çaydanlığımın da demliği bozulmuştu zmnında atmıştım şimdi trendyol veya hepsiburada indirimiyle almak istiyorum tavsiyeniz nedir hangi marka modelden memnunsunuz bi yardım eli bacınıza 💕🏋🏻♀️
nurelem efuchan canm caycım var ama kullanışlı değil bana göre, çaydanlık kadar iyi kaynatmıyor. Ketil gibi zaten, sürekli sıcak kalabilir ama iyi olmuyor çayı, eşim çok cay içer ama caycıyı beğenmez, en güzeli bakır caydanlıklar
Cihangiriinannesii efuchan Bence çaydanlık. Çayı çok seven biri olarak kesinlikle makinedeki çayın o tadı verdiğini düşünmüyorum. Çaycım var ama ilk fırsatta çaydanlık almayi düşünüyorum 😊
ealimother efuchan çay makinesi kullanıyoruz bosch ama bence hangisi olursa olsun net çaydanlık hiçbiriey yerini tutmuyor tiryaki eşimden biliyorum
efuchan Mom104 o makinenin hastasıyım ama pahalı geldi azıcık valla gözümü karartsam direk morunu alıcam 😻
Mom104 efuchan Canım şimdi baktım fiyatına şok oldum 1600 ₺ diyor ben 3 yıl önce 250 ₺ almıştım bu makineyi 😃🙈
efuchan efuchan Mucizem04 Defnemm22 masalcianne Melekler ealimother @Mom104 çok teşekkür ederim arkadaşlar çaydanlık sipariş ettim 😻 nurelem Cihangiriinannesii Snglll
Snglll Çaydanlığın yerini hiç birşey tutmaz bana göre. Şu içi dışı granit olan çaydanlıklar var ya çayın tadını o kadar mükemmel yapıyorki anlatamam onu almanı tavsiye ederim fiyatı da 100 tl falan sanırım
Melekler efuchan arzum çaycısını kullanıyorum çok memnunum 6 yıldır sadece sıcak su da kalmayabilirsin kapağı vAr çay içinde güzel yani. Eltimde aynısını kullanıyor oda memnun