OzgeOzkan valla canım makina saçma fln değil mükemmel. Hem bulaşık çıkmıyor hem de soğudu mu Ilıdı mı yok tutmadı mı derdi yok.
makinayı ben 120 ye almıştım 7 tane kasesi var. Günlük pastörize süt alıyorum probiyotik yoğurt alıyorum maya için. Hepsini dolduruyorum içerisine bir tatlı kaşığı maya koyuyorum karıştırıp kapaklarını kapatmadan makinaya koyuyorum 43 derece 7 saate ayarlıyorum bitince ötüyor zaten. Geceden koyuyorum sonrasında kapaklarını kapatıp dolaba koyuyorum 3 saat içinde yoğurt taş gibi oluyor ve 7-8 gün bozulmuyor bizim o kadar beklemiyor ama şehir dışına gitmiştim 10 gün gelemedim sütler hala tatlı ve taş gibiydi. En önemmiş ekşi olmuyor