Gamzeymen55 Merhaba anne sütünü bi defa ısıtıp yemezse dolaba koyup ikinci defa ısıtıyor musunuz yoksa döküyor musunuz lütfen cevap verir misiniz 🤦🏻♀️
Hanife4461 Gamzeymen55 ben eger çok fazlaysa yani hiç içmediyse koyuyordum ama az bıraktıysa döküyordum
bitanem123 Gamzeymen55 döküyoruz dolaptan içeçeği kadar mesela 60 ccyse 60 cc cıkar gerisini geri koy ama 120 cıkarıp 60 içerse dökmen lazım
nurelem Gamzeymen55 canım anne sütü dışarda 3 saat, dolapta 3 gün, dondurucuda 3 ay bozulmaz, sagdıgın sütü , süt saklama posetlerine koy dolaba koy, bebeğine içireceğin zaman sıcak suda bekleyip ver
Gamzeymen55 bitanem123 Anladım teşekkür ederim geceleri emzirmeye uğraşıyorum sütü de hazır bulunduruyorum emerse döküyorum o yüzden israf oluyo sorayım dedim
Gamzeymen55 TwinsmomDA Emmiyor gece emzirmeye çalışıyorum ağlıyor bazen hiç almıyor memeyi ben de sütü de ısıtıp hazırda bulunduruyorum emince de kalıyor süt döküyorum israf oluyor diye sorayım dedim normal de içiyor yani
Gul- TwinsmomDA baktim kötü degil gebelik testide yaptirdim ama bisey cikmadii acaba atak donemi diye böyle
Gamzeymen55 funca 2 ay 21 günlük emmiyor geceleri deniyorum işte ağlamasın diye de süt de ısıtıyorum emerse döküyorum da israf oluyor diye sorayım dedim
funca Gamzeymen55 sütü biberonla veriyorsan acilen bırakmalısın çünkü biberon meme reddi sebebidir o yüzden emmiyor olabilir. Biberona alternatif yöntemler var araştır. Sağarak beslemek zordur ve sütün devamlılığı için gece gündüz 2 saatte bir sağmak gerekir yoksa süt giderek azalır. Bol bol ten tene temas kurmalısın fazla zorlamadan sürekli meme teklif et, duşta emzirmeyi dene. İnternetten Tomrisin Emzirme Notları’nı bulup oku mutlaka. Facebookta emzirme akademisi grubu var oraya kaydolup yardım alabilirsin memeye döndürebilirsin tamamen.
funca Gamzeymen55 biberon tek süt verme yöntemi değil ki ahh yazdıklarıma bir kulak versen.. Biberon yüzünden aşkla emen bebeğim bile meme reddine gitti, neredeyse emmeyi bırakacaktı! Emmeyen bebek zaten komple bırakır memeyi biberona alışınca. Ben bu konuda çok araştırma yaptım çok vaka okudum. Gel sen beni dinle.