RuzgarAtlas Nur006 zaten mama su ile hazırlanıyor su ihtiyacını karşılıyor bebek bize doktorumuz vermeyin demişti
Pamukprensveannesi Nur006 vermelisin :) hiç bir sıkıntısı olmaz bende mama verdim ve su icmesi gerektigini söyledi
Bfiliz Nur006 bız mama+meme seklınde beslenıyoruz bıze mamanın susatacagını o yuzden cay kasıgıyla vermem gerektıgı soylendı canım
Betulkapln61 Evet kuzum verilmesi gerekiyor bende mama ile besledim hemşiremiz kaç ölçek veriyorsan mesela 100 ml verdiysen eğer 50 ml su içmesi gerekiyormuş o hesabı da senin ayarlaman gerekiyor aksine kabız olabiliyorlar 😊
Cihangiriinannesii Betulkapln61 50 ml mi? Bu o kadar küçük bir bebek için çok fazla 6.5 aylığız ve 50 ml suyu gün içinde belki içiyor oğlum belki içmiyor. Su fazlalığı bebekte su zehirlenmesi yapar yanlış yönlendirmeler yapmayalım
Cihangiriinannesii Nur006 Hayır gerek yok çünkü mamayi da suyla yapıyorsunuz. Fazla su yüklemesi su zehirlenmesine yol açar yarar yerine zarar verir doktorunuzun onermedigi hiç bir şeyi buradaki tavsiyeler doğrultusunda uygulamayın
Esilyaa Nur006 meme+mama olarak gidiyoruz biberona su doldurup içebildiği kadar içiriyorum. Zaten bi kaç fırt çekip bırakıyo