Benim kızım 10 aylık.Dışarda hanım hanım,ama evde çok cadı.bizi çimcikliyor,saçımızı çekiyor,bazen pataklıyor,elindekini yere vuruyor.Bence bunlar normal akış süresi bebeklerin.Bence kendinizi suçlamayın,hee bazen de bağırıyor aynı şekilde.Sağlık olsun,üzmeyin tatlı cannınızı.🥰