Kızlar iyi geceler sizlere bısey danısmak isterim 25 yasındayım 2 cocuk annesiyim kendimi bildim bileli hep kansızlık var bende okul yıllarında cok zayıftım ama haksızlık VS hep vardı bende cabuk yorulurum cok ılac kullandım bı kac ay iyiyim sonra tekrar eski halim suan tum degerlerım dusuk B12 ıgnesı vuruluyorum ama bı faydası yok bu kacıncı oldu yani ben hatırlamıyorum sayısını bide kilo yapıyo zaten dogumdan kalanlar var hıc mutlu degılım bu vucuttan acıkcası
Soruma geleyim bu ılaclar fayda etmedi gı İcin supradayn gibi ılac takvıyelerı var biliyorsunuzdur bunlardan kullanansam fayda olur mu elimi kaldırmak istemiyorum hep bı uyku sinir stres hep boyleyım bı cocuklar dan degil yanı bebegım 11 gun sonra 6 aylık oluyo emziren ıcebılır mı enerji verir mı ve kilo yapar mı acaba kullananlardan fıkır istiyorum lutfen yardımcı olun tesekkurler ❤️🌹