happywomen ya insaniz sonuçta, sesimiz yukseldigi zamnalar oluyor..bunu burda cogu kisi yapip pisman olmustur..tek oldugum icin ailem olmadigi için her türlü seyle ben uğraşıyorum dayanamadigim zamanlar oluyor ..ustune 2 ameliyat oldum ve hepsinin üstesinden tek basima geldim..ki emin ol herkes cocugunu cok seviyor…sonra vicdan yapıyor, pisman oluyor…boyle bir çıkış yapmaniz gerekmez…ki kolay kolay boyle postlara da ki bu tavirlara cevap vermem…