happywomen siz haklisiniz bende ayni sekilde düsunuyorum, ama sikinti anlatis tarziniz da elestirerek anlatmak yerine bir dusuncesini sikintisini uzuntusunu paylasmis birine uyararak, ya da kendinizde ne yaptiginizi anlatarak konusmaniz daha guzel olmazmi