Emrsym beni sezeryandan sonra çağırdı 40 kontrolü için biraz geç gittim ben doktorum yıllık izine çıktığı için, evet alttan kontrol ediyor simir testi için sıvı aldı ve ultrasonda rahmime baktı. Testim de temiz çıktı zaten düzenli yaptırıyordum. Ayrıca konuştuk bundan sonraki korunma yöntemi, adet görme vs. Birkaç şikayetim vardı onla ilgili de krem fitil verdi. Yani gitmenizde fayda var en azından rahminize bir baksın toparlanmış mı diye.