04072020 Merhaba ıyı akşamlar 3aylık bebeğim var ve ocak ayı gibi ek gıdaya başlayacağız inşallah. Ve kış olduğu için buzlukta bir şey sakşayacakmıyız? Yada neler saklanabilir?
Ikrazumra19 04072020 ben hicbirsey koymadim doktorumuz herseyi mevsiminde tuketin dedi kisinda kis sebzelerini yer
Senem-15 04072020 Bal kabağı ve kabak öneririm. Lifli oldukları için oldukça iyi oluyor. Kapya biberden bebek salçası kavonaza yada buz poşetlerinide yapıp buzluğa koyabilirsiniz. Ben iki türlüde yaptım kavanoza domateste karıştırıp tuzsuz salça yaptım. 7.aydan beri domates verdiğim için. yemekleri oldukça lezzetlendiriyor.
CigdeminMevasi 04072020 bende herşeyi taze yemesinden yanayım ama bnmde kızım 2ay 20 günşük buzluşa salça yapıp koydm kapya biberin mevsimi diye birde erik şeftali armut ve bezelye koydum kötü olmazsa meyveler püre yaparm diye düşğnüyorm deneyip göreceğim az az koydm zaten🤗
04072020 Furkanarafm 3.ayda başlamayacagm ama kışa geliyor ya yaz mevsiminden bi şey saklayabilir miyiz. Diye soruyorum
Onsubatikibinondokuz Senem-15 1,5 2 yaşından önce bebeklerde domatesi önermiyorlar pek ama ? 7 aylık biraz erken değil mi
Senem-15 04072020 yıkayıp kabuklarını soydum parmak kalınlığında doğradım eğer ıslaklık varsa kurulayabilirsin biraz. Buz dolabı poşetine yerleştirdim.İstediğim zaman bir kaç tane kullanıyorum şimdi bile. Biraz kabız olacak gibi olduğunda çok iyi oluyor ve yemekleri tatlandırıyor bebekler gerçekten seviyor 👍
CigdeminMevasi 04072020 kapya biberleri temizleyip haşladm biraz kabulkları ayrılıncaya kDar snra çıkarpmsoydm kabullarını romdodan geçirdim haşladğım sudan azck koydm içine ve tekrar bi pişirdim 10-15 dk snra soğumaya bıraktm gece yapmştm sabaha soğumş olmştu buz poşetlerine koydum 🥰
DeniZzZzbrn 04072020 merhaba bence kesinlikle yapmalısınız çok abartmadan tadına bakması için bir iki tane bişeyler atabilirsiniz. En basit örneği ben bugün mücver yaptım bi kaç tane çıktı buzluna attım. kabak patates havuç bezelye peynir altı suyu bunları da doğrayıp çorbalık ypıp attım.lor peynir attım. pişmanım mesela kayısı atmadığıma☺️ Siz de ufak ufak atabilirsiniz. Ama yine de dert etmeyin çünkü tam ele avuca gelince bebeğiniz yazın herseyi yiyor olacak zaten. Sevgiler, sağlıkla büyütün ❤️
04072020 DeniZzZzbrn bn kayısı atmıştım lohusa iken hoşaf yaparım dıye onu yapamadım bebeğe kısmetolacak inşallah bezelye istedim ama pandemiden dısarıya cıkıp alamadm tesekkür ederim
Miine Kızım 5 ay 4 günlük 1 ay sonra ek gidaya baslicaz 😊biber salçası yaptım 😊 attım derin dondurucuya , şeftali püresi yaptım kavanoz olarak ,😊 aklıma başka birsey gelmedi bnde belirteyim burda
Senem-15 Onsubatikibinondokuz Doktorumuz tuz, şeker ve bal dışında herşeyi üç gün kuralına göre deneyerek verebilirsşn dedi. Yalnızca yumurta beyazı için acelemiz yok. Alerjik bir bünyesi yoksa sorun olmuyor merak etmeyin.