Arkadaşlar yaklaşık 1 haftadı formül mama içmşyor bebeğim aslında 2.ayında başladı 4 aya kadar sürdü şimdi yeniden biberon reddi ve mama reddi başladı formül mamayı nasıl sevdirebilirim yada formül mamalı neler yapıp verebilirim bı durumla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum neler yaptınız bebeğim 6 aylık asla yemiyor uyjudayken 40,50 cc anca içirebiliyorum