Kızlar bu sabah nezle olmuşum gibi hissettim normalde bazı sabahlar kalkınca hapsurup dururum alerjim var sanırsam . Bugün hapsurmam geçmeyince suya atılan ilaçtan içtim emziriyorum aynı zamanda mama takviyeside yapıyorum . Ne kadar süre sonra tekrar emzirebilirim birde ilk sağdığım sütü dökmem mi gerekir sabah emzirmeden önce?