EsofmanliSevketHoca LadyMarmalade Bugün biraz inceledim, evin sıcak oluyorsa güzel ama hepsi 1.5 tog ,bizim için düşük geldi bana LCW’den alıcam gibi ..
Woody LadyMarmalade Bizim evimiz de sıcak oluyor. Merak ediyorum ben de.. Keşke kullanan olsa da yorum yazsa
Melegimmm9 LadyMarmalade LC waikiki den aldım canım ben birkaç haftadır kullanıyorum çok memnunum ne terliyor ne de üşüyor kışın evinizin genel ısısına göre alabilirsiniz tog değerini de 🤗
Anne1254 Ben kullanıyorum gayet güzel hatta 4 tane aldık. Daha kış gelmedi ama şimdi baktığımda terletme YÖK fakat internetten lcw sipariş ettiğimde dokusu yumuşacıkta o da güzel anlayacağınız