Canoglusum olur canım öyle bizdede oluyor 36 günlüğüz sanki ama 1 haftadır biraz daha kontrol edebiliyor gibi geliyor bana ama gene arada tıkanıyor,hem burnu tıkalı ondan hem hızlı nefes alıyorlar ondan hemde kontrol edemiyorlar yutaklarını tam olarak,sen sadece hemen çevirip elini sırtına vur yeterli, burnunu da aç sürekli yeterli, birde emzirirken komple yatırma kafası midesinden yukarıda olsun biraz, öksürmesi de genzinde kaldığından oluyor,bizimki mesela o genzinde kalanlar burnuna geliyor beyaz beyaz aspiratörle çekiyoruz