Ben de 1. hafta ve sonra kırkım çıkar çıkmaz gittim. Sezaryen ile doğum yaptım.Alttan muayene etti yine alttan ultrason ile de baktı. Smear aldı. Dikişlerimi kontrol etti. Her şey normal çok şükür. Çok sinir bozucu evet ama çokta gerekli. Sağlık bu ihmal etmemek gerek.