Aliyigidim 6 ay öncesi bebekler için oturması , ayak üstüne basması erken diye biliyorum. Ayrıca yürüteç için doktorum bacak kaslarını zayıflatır kesinlikle önermiyorum demişti.
Aklını çok kurcalar bence onlemini alarak doktora gotur canım. En güzel cevabı orada bulursun