Mario 17 aylik olucak 1 hafta sonra.internetteki belirtileri gozlemledim puzzle gibi birlesti hersey cogunuda kizimda gordum.doktora gittik anlattik oda seslendi dokundu bakmadi.erken teshis edikmis otizmli diyemem ama bir test yaptirdik orda oyuncagi geri atmama kuoleri bardaga koymamasi vb tespit edildi.4 ay geride oldugunu 6 ay sonra tekrar izlenim olcaginibsoledi doktor.ama kiziniz 2 aya toparlar givi geliyo yasi cok kucuk cumle kurmasini bekleyemeyiz dedi.suan arkadas kavramini ve onlarla oyun oynamayi ogrenmesi lazim dedi. Bizde avm yada yasiti olan akrabamiza gidiyoruz oynamayi ogrensin diye