Anneler bebeğim 3 ay 10 günlük gündüz hiç bir sıkıntımız yok ama akşam 6-7 de başlıyor 10 a kadar ne uyuyor ne susuyor sürekli mızmız sürekli ağlıyor ayakta dolaşıyoruz geziyoruz susuyor ama en fazla 10 dk elleri sürekli yüzünü ovuşturup ağzına sokup hırsla emmeye çalışıyor. Deliriyor akşamları napcağımı şaşıyorum var mı bebeği böyle olan anneler. Önerileriniz nedir?