smile56 Kizimmmmm ekstra çek olarak mı veriyorlar fişte fln mı yazıyor ki.alışverişte sadece fiş veriyorlar bize
Kturna Kizimmmmm hep ebebekten alırım ama babam hiç vermediler miktarı mı düsüktü acaba benimkinin öne kadarlık aldınız bize mail atıyorlar faturayı fiş veriyorlar mı size
Kizimmmmm Kturna ztn faturada en altta yaziyo. 3 alışveriş yaptım. 2si intetten biri mağaza. Üçünü de verilmiş.
Papatyaseverr Kizimmmmm hediye çeki bir gün sonra kullanılabiliyorum alışverişinizde telefona gelen kodunuzla beraber alışverişten düşürenilirsiniz o parayı
Kirpapatyasi Kizimmmmm canım bana 10tl çıktı kasadaki kadın söyledi mesaj telefona gelir gelmez kullanabilirsn diye hemn kullandm orda
Kizimmmmm Kirpapatyasi işte bize o an orda söylenmedi eve geline fark ettim nyse ki intenrtte de kullanilabiliyo.
Sevdaoyku ayda bir kere gidiyorum 300 400 liralik alisveris yapiyorum ama hic bana cek falan gelmedi 🤔
Kizimmmmm Sevdaoyku faturada en altta yaziyo. Dün 300 küsur alışveriş yaptık. 30 lira hediye çeki verilmis.