Merhaba anneler, nasılsınız? Benim 2.5 aylık minik kızım var, ilk anneliğim bebeğimi kendi mantığım ve kalbimi dinleyerek büyütmeye çalışıyorum, sizlerin de tecrübelerini öğrenmek isterim. Benim kızım gündüzleri uyumamaya başladı doktor normal diyor ama ben biraz üzülüyorum tabi. Siz de bunu yaşadınız mı? Bir de bu aylarda bebeklerinizin kilosu kaçtı, benim kızım 4.5kg doktor normal ama biraz daha kilo alması lazım diyor. Bu dönemde sizin meleklerinizin kilosu kaçtı? Amacım karşılaştırmak değil asla, sadece merak ediyorum ☺️ Sizlerin de tecrübelerinizi bekliyorum ☺️