Artık kendi başına uyumuyor beşikte sürekli ayaga kalkıyor. yanıma alıp uyutmak zorunda kalıyorum 8 aylık ne yapmam gerekiyo kendi başına tekrar uyuması için gece uyanmalarda sıklaştı siz nasıl geçirdiniz bu süreci tavsiyelerinize ihtiyacım var anneler🤔