poncigimbenim Bebeğim 8 aylık sürekli ellerini açıp kapama hareketi yapıyor. Her gören de niye öyle yapıyor ellerini diye soruyor. Her fırsatta yapmaya başladı elleri boştayken. Yok mu başka yapan bebeklerr? Millet sordukça iyice tedirgin olmaya başladım 😔
LinaMom0501 poncigimbenim neden bunda bir sorun arıyorsunuz ki.? Kendini tanıma döneminde şuan bebişler ben bi problem olduğunu düşünmüyorum sizde etrafa kulak asmayın kafanıza bısey takılırsa aylık kontrolleriniz de doktorunuza danışın derim.
Alissa_ poncigimbenim benim oğlumda o aylarda yapardı ben sürekli gel gel diyip öyle yapardım o da aynısını yapardı😌
Mom084 poncigimbenim tövbe bismillah ellerini keşfediyor olabilir mi bieakin su milletin dediğini eline bakiyoe olabilir belki elleri çocuğun ilgilisine cekti ne olabilir yani elleeini haaket ettirmesi belki siz ve ya o aekaaslainiz bay bay yaptı onu çözmeye çalışıyordur
poncigimbenim Mom084 eline bakmadan aralıksız yapıyor. Ben de çevremde öyle yapan bebek görmedim. Eli sürekli hızlı hızlı açıp kapanır halde
poncigimbenim Aslancikk gel gel şeklinde değil de hiç durmadan yapıyor. Yorulmuyor da elleri. Sizinki de sürekli mi?
Tugbaa_46 poncigimbenim sırf senin için araştırdım cnm bebeğin kendine oyun yapıyor reflexlerini geliştiriyor elini açıp kapaması iyi bşy kasları güçleniyor 😍❤️
Seda_123 poncigimbenim Ahaha bunu mu taktınız benim kızımda 8 buçuk aylık oda yapıyor normal bu gel gel yapıyor gibi geliyor bana ellerini inceliyor çok komik oluyor
poncigimbenim Seda_123 inanın insanlar yüzünden taktım. Benimki elini incelemeden yapıyor ağlarken gülerken heyecanlanınca devamlı yani. Eli durmuyor hiç.
poncigimbenim Aslancikk bir şeyleri tutarken yapmıyor ama genel olarak elini açıp kapıyor. Taklit amaçlı yapmıyor yani eli sürekli o şekilde.
Aslancikk poncigimbenim canim sıkıntı edilecek bir durum yok bence..ama için rahat edecekse bir uzmana git
Annebalisi 13 aylık oğlum var ara ara hala yapıyo insanları dinlemeyin gerçekten bebeğim 1 aylıkken bu hataya düşüp bebeğimi kapıp hastaneye koşmuştum ağlaya ağlaya o günden sonra kim ne derse hıhı diyip geçtim 🙃
Nenvarkuzum poncigimbenim Benim oğlumda elleriyle çok oynar hatta sürekli para isteme işareti yaparızya elimizle sürekli onu tekrarlar 😂 bence şuan en aktif olarak ellerini kullanıyorlar ve yapabileceklerinin farkına varmaya başlıyorlar kafaya takılacak bişey değil sıkmayın canınızı
Ayonuz poncigimbenim Benm bebeğimde bir ara sürekli parmağına bakıyordu büküyordu açıyordu şaşkın şaşkın bakıyordu sonra unuttu