nuuluuuu24 aslında azaltmaktı niyetim gündüzü kesip gece emzirmeye devam edecektim basta iyi gidiyorduk ama simdi “gece varsa gündüz de olur” diye düsünüyo sanırım ki gündüz de emmek istemeye başladı o nedenle tamamen kesmek istiyorum. ne kadar uyanacagı hic belli olmuyor bazı geceler yarım saatte bir 8-9 kez kalkıyor gece boyu. gündüz emzirmeyi bırakalı yemek yemesi de düzeldi, oyun oynaması da düzeldi, kendi basına da vakit gecirmeye basladı. o nedenle tamamen kesme kararı aldım