Deletedmom_69 Isofixli, yatış pozisyonu da olan uygun fiyatlı oto koltuğu öneriniz var mı acaba ?? Bütçe önemli 😊
Lidya-t Deletedmom_69 Az önce biri ikinci el oto koltuğu satıyordu bir bakın isterseniz. Altlarda kalmıştır
ayazasaf Deletedmom_69 oto koltuğu ikinci el alınmaz. Araçta kaza yapıldı mı ? darbe aldı mı veya doğru bağlantıyla kullanıldı mı gibi sorunlar doğurur. Ben casual cool fix 360 aldım çokta memnunum bi bakın
Cicismoms Deletedmom_69 ben 1200e aldım inanki bir kez alacağın ürün en güzeli o bence emniyetli izofixli çelik gibi valla öneride bulunmak istedim 😊😊
ayazasaf Deletedmom_69 şöyle söyleyeyim 0-36 çok geniş bir aralık. Yani 10 kglık bir bebekle 30 kg çocuğun aynı konforu bulması bana doğru gelmemişti. 18 kg yaklaşık 4-5 yaşlıl bir çocuk e bir koltuğuda o kadar kullanmak yeterli önrü açısından. Ben bu yüzden 0-18 aldım
Hunilianne Deletedmom_69 uzun vadeli koltuklar güvenli değil ergonomik açıdan önerilmiyor. 0-18 den sonra yeniden koltuk almak gerekiyor
Hunilianne Deletedmom_69 var kardeşim sonrasında da normal oturmasında sakınca var. 30 km hızla giderken kaza yapsan çocuk ön camdan fırlar gider. Kaldı ki kimse 30la gitmiyor trafikte. Bir ton basınç biner üstüne tutamazsın emniyet kemeri de o kadar küçük bedeni korumuyor koltuk şart. Lütfen attığım linkleri incele.
Hunilianne Deletedmom_69 valla zarar görmesin diye kıyafetindeki etiketleri kestiğimiz bebeklerimizin trafikte de güvende olmasını sağlamalıyız. Evet koltuklar ucuz değil ama 4 yasina kadar 2. Koltuk koltuk parasını biriktirebilirsiniz diye düşünüyorum.
Deletedmom_69 Hunilianne 🥺🥺 off çok haklısınız. Ama şimdi tekrar hamileyim şimdi bile bebeğimi çok zor oturtuyorum 2 çocukla oto koltuğu olursa yer açısından da sıkıntı yaşamaktan korktum 🥺 yoksa çok haklısınız. Belki de çevremde hiç büyük ama oto koltuğu kullanan görmediğimdendir🤷🏻♀️