Damlasd Meraba bayanlar benim bebeğim 4 aylık oldu geceleri çok sık mamaya kalkıyor mamasını yükselttim ama gene aynı 2 saatte bir kalkıyor acaba doymuyor mu bu ayda bebeğine ek gıda kullanan var mı tavsiyeleriniz neler ?
BuseveMinigi Damlasd bebeğinizin ekgıda zamanı değil. Ayına uygun maması ne miktarsa onunla devam edin arttırmanıza gerek yok. 4. Ayda bebeklerde uyku gerilemesi olur bir araştırın daha doğru bilgiye ulaşacaksınızdır ☺️
Dryadm Damlasd 4 aylıkken atak var ondan olabılır ama 2 saatte 1 kalkması normal bazen annesını özleyıp kalkabılıyor yada çişi varsa uyanırlar mış
Damlasd BuseveMinigi 90 cc içiyodu 1 haftadır 120 cc veriyorum iki saatte bir kilosu fazlalaşıyo sıkıntı oluvak diye korkuyorum açıkcası
BuseveMinigi Damlasd 2 saatte 1 uyanması alışkanlık 6 aya kadar zaten böyle devam etmeli ama 4. Ayda dediğim gibi uyku gerilemesi var bir araştırın daha net bilgi edinebilirsiniz ☺️
tuval Fazla mama da rahatsız eder ölçü neyse onu verin. 4.ay atak zamanıdır. 1 yaşında bebeğim haşa gece uyanıyor deliksiz uyuyan bebek az☺️
Damlasd tuval 120 cc veriyorum şuanlık kilosu fazlaydı geçen kontrolde yarın tekrar kontrolu var bakalım ne dicek doktor
Ahimess Damlasd doğrudur insanın dünyası değişiyor iki saatte bir uyanınca emzik kullanıyor mu ara sıra uyandığında emzik verin belki sadece bişe emmek için kalkıyordur
Esracankirli 2saatte bir uyanıyorsa gene yi bnm Ki doğgdugundan beri saat bası uyanır 7 aylık hala uyanıyor