Merhaba güzel anneler
bebeğim 7. Ayına girdi fakat hiçbirşeyi ağzına götürmüyor yemeğini hep ben yediriyorum önüne koyuyorum yiyecek ama hep oynuyor hiç ağzına götürmüyor oyuncaklarını da hiç ağzına götürmüyor 2 ay önce bi ara götürüyordu şimdi hiç yapmıyor başına gelen var mı acaba bi sorun mu bu ?