Beren13 Aynen benim kizim da Öyle yalniz degilsiniz gercekten aynilarini yasiyorum bugün Hic Emmedi Mesela iki kere mama icti kahvalti etti aksam yemegi yedi biraz pirasa yemegi yaptim ondan yedirmeye calistim pirinclerinden havuclarindan Makarna biraz ama eski Istahi Yok Cok miz miz biZim doktorumuz da Öyle dedi iyi dedi kilosu saglikli dedi yani ne bileyim ama baska bebeklerin kilosunu duyunca psikolejim bozuluyor diyorum Ben mi bakamiyorum acaba o kadar da özeniyorum