Ays-nn Neverland bebeyatmazdan aldım ben güzel ürün aslında ama benim oğlum pek sevmedi yani sıkıştı sanırım biraz içinde 😂😂 aldım 10 gün güzel oynadı sonra rafa kaldırdık❤️