TalentedMom Atomkarinca ben de düşünmüştüm bunu çünkü memeye baskı yapıyoruz süt kanalını tıkıyor olabiliriz diye çok düşündüm
Ghi Atomkarinca aksite artırır diyenler var kan akısı ön bölgede fazlalasacağı için, hatta burdan bi arkadaş ne zaman sütüm azalsa 20dk yüzüstü yatıyorum hemen taş gibi oluyor demişti😂 ne kadar doğru bilemem
Atomkarinca Neslihanysldl baskıdan dolayi akmasi normal önceki dogumlarimda benimde öyle olurdu bunda az sütüm Yüz üstü yatiyorum dahada azalmasin yani bilemedim
Dryadm Atomkarinca sürekli mastit olanlara öneriyor emzırme danısmanları süt üretimi fazla olmasın dıye
Dryadm Atomkarinca mastit olan bırıne streçle göğüslerini sarmıslardı öyle azalmıstı kızın süt üretimi
Swyhan Dryadm nasıl yani sarmışlardı benimde sol göğüsüm mastit oldu şişti çok kötü bişey anlatılmaz ağrısı var
Dryadm Swyhan evet video ızlemıstım mastıt ıcın sarıyorlar fazla üretim olmasın dıye belkı ısıne yarar dene ıstersen