ArtunKuzusu Bebeğim uykuya düşkün gece 3 saatte bir kalkar emmek için ama sabah 7 ye kadar uyur öğle uykularıda çok düzenli ve saatliydi ama 1 haftadırçığlık çılığa ağlıyor uyumamak için uykuya dalamıyor ne yapabilirim yaşayan var mı bu durumu?
denizalbinannesi ArtunKuzusu 1haftadır aynı durumdayım canım bende post acmak annelerden fıkır almak ıcın gelmıs tim ki hazır varken burda bende bekleyim memeye geldıgı an aglama ya basılıyor asla gun ıcerısınde emzıremıyorum uykuda emzıryorum ve uyku duzenimz yok oldu hergn aksam 8de uyuturdum saat bası da alıp emzırıp 12de uyurdum o uyandığında uyanıp emzırıp uyuturdum smdı uyanmasını beklemiyorum cnku emzıremıyorum kucakta oyle gezmek ve etrafı bakmak istiyor belim kopuyor
Giraysmom20 ArtunKuzusu biz bunu 5. Ayda yaşadık 20 gün böyle gitti daha sonra gündüzleri iki uyku uyumaya başladı geceleri daha uzun uyumaya başladı şuan iyiyiz çok şükür sabır gerekli hemde bolca Allah yardımcınız olsun inşallah
ArtunKuzusu SinyorinA inş geçicidir you tobe da bir video var uyku meleği diye kalıcı olabilir diyor aman allah çıldırmalık
ArtunKuzusu Giraysmom20 geceleri 3 saatte bir kalkmasından yakınıyordum çünkü 6 8 saat dayanabilir demişti doktorumuz ama şuan yarım satte bir kalkıyor eski günleri arıyorum.geceleri sizinde mi kalkıyordur sık sık nolur bitecek diyin 😔
Meriwa ArtunKuzusu google yazın atak dönemleri diye yazar orda o dönemler huzursuz oluyorlar cok ben çıldırcaktım da bana da arkadasım dedi ordan öğrendim 2 yaşına kadar 10 tane atak dönemi varmış yani
Giraysmom20 ArtunKuzusu ben koynumda yatırdığım için kalkmıyor oğlum belki kötü bu yaptığım ama eğer uykumu uyuyamazsam oğluma verimli olamıyorum o yüzden gece maksimum iki kere uyanıyor o kadar
ArtunKuzusu Giraysmom20 koynumda uyuyor derken nasıl yatıyorsunuz? Bende anne yanı beşik aldım yanmda ama ayrı güvenli uyuyor ve geçen gece 4 saat içşnde 10 kez uyandı artık ıyumucam dedim sinirden nasıl olsa uyancak gene diye o kadar zor ki
SinyorinA ArtunKuzusu bu ara benim oglum da gece cok sık uyanıyor mevsimsel mi ki bi cok kiside duydum çünkü 🤷♀️🙄
Blz01 ArtunKuzusu uyumak ğöin çığlık atıyor olabilirmi?benim kızımda uykuya dalamayınca çığlık çığlığa.sakinleştirmek çok zor oluyor.önce sakinleştirin fön sesiyle fln sonra uyku pozisyonuna geçin
ArtunKuzusu Blz01 kesinlikle uyumak istiyor ama dalamıyor bu sederde kendini kasıp çığlık çığlğa ağlıyor mecbur ayağımda sallıycam