Gzmkrss Kızlar yaklaşık 1 aydır süren bi kanamam var 3 aylık korunma iğnesi vurunmuştum bugün sağlık ocağındaki doktor oORGAMETRİL hap verdi kullanan varmı acaba ?
Kubradaghan74 Aynı bende vuruldum 2. Ay oldu daha kanamam sürüyor vallahi bıktım. Birdaha asla vurdurmayacağım
poyraz06nRin İğne insana cazip gelsede gercekten kanamayı kesmıyo bi türlü iyi bir korunma yöntemi değil 😐