Mili bu herkesin yaşadığı bişey çünkü fetüs idrar torbasına baskı yapar
Benim ilk zamanlardan beri tutamama sıkıntım olmuştu bebeğimin ilk Haftalarında bile.
Altıma işediğim çooook oldu doğurana kadar🤭
Ama acıkcası bu soruyu sormanızdaki mantığı anlayamadım😁