Simgeee Merhaba kızlar. 1 aylık oğlum da 2 haftaya yakın yüzünde ki isilik geçmedi hatta bir kaç gündür sertlik oldu yanaklarında. Dalinin pişik önleyici kremi kullanıyorum biraz sönüşüyor ama geçmedi hala. Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl geçirebilirim? korkuyorum yüzünde iz kalıcak diye😞
Pamukprenses Simgeee birşey sürmeni tavsiye etmem ciltleri zaten çok hassas oluyor çok kalın mı giydiriyorsun ya da evin içi çokmu sıcak
Gokbayes2018 Simgeee inanırmısın uz şimdi aynı baslıgı acacaktım. 28 gunluk bebeğim 10 gundur bızdede var, dun bugun kuruluk var yuzunde sert gibi, mustela krem var sürsem i diye düşünüyorum yoksa bepantene tarzı bısey mı kullansam
Simgeee Pamukprenses İlk başlar da hem kalın giydiriyordum hem de sıcak yapıyordum odayı üşümesin diye. Sonrasında azalttım hepsini ama iş işten geçti.
pasaninannesi Simgeee aynen canım dene her fırsatta yap iki günde geçti bizimde olmuştu yenidoğdyğunda üşücek diye çok giydirmiştim heryeri olmuştu 🙈 çabucak geçiyor merak etme 🙏🙏
Pamukprenses Simgeee benimde başımdan geçti ondan biliyorum aynı sizin gibi kalın giydirdim odayı çok sıcak yaptım duvarlar terleme yapmıştı sıcaktan o derece sıcaktı içeri şimdi hamile olanlara yeni doğum yapanlara diyorum aman ha sakın kalın giydirme odayı da çok sıcak yapma birde nasıl pişik oldu kolunun altı filan krem verdi pişik kremi onu sürünce yavrum nasıl bağırıp ağlıyordu o ağladıkça bende ağlıyordum 😓
Simgeee Gokbayes2018 İlk saf zeytin yağ sürdüm biraz yumuşattı gibi. Şuan dalinin pişik kremini kullanıyorum. Yüzü çok kızartırıktı onu sürünce sönüyor
belinaybeyza Gokbayes2018 canim kullan bende dun goturdum doktora mustela yazdi ya mustela yada sivi vazelin kullan dedi
Simgeee Gokbayes2018 Bende öyle yaptım birde yetmezmiş gibi elektrikli sobayı da kullandım. Üşümesin derken daha kötü yaptım çocuğu😐
Simgeee pasaninannesi Bişey sorucam peki bezi ıslatırken su nasıl olucak çok mu soğuk yoksa ılık mı canım?
Cekuli Simgeee hergün yıka odayı çok sıcak yapma max 24 derece pamuklu giydir el örgüsü yelek felan giydirme battaniyesi felanda pamuklu olsun yüzüne de krem sürme bence hele dalin asla sürme daha iyi doğal birşey al bence illa süreceksen
Simgeee Cekuli 24 derecece de soğuk geliyor sanki. Ben bile ısınamıyorum. Ben ısınmayınca çocukta ısınamıyor sanıyorum. Doğal olarak ilk başlarda saf zeytinyağ kullanıyordum. Dalinde de çok kızarıklık vardı onu sürünce sönüştü gibi
Acemi_ogretmen_annee Simgeee oda sıcaklığı 22-24 arası ideal sayılan termometre alarak kontrol edebilirsiniz içiniz rahat eder pişik kremi sürmeniz iyi olmayabilir
pasaninannesi Simgeee daha küçük canm ılık yapabilirsin zaten ılık suylada yapsan bez soğuk oluyor tam iyi gelir
pasaninannesi Simgeee 22-24 arası olabilirmiş ev canım. Çok sıcakta Bebekler rahat nefes alamıyormuş o yüzden uyurken biraz kısabilirsin burnu tıkanmaması için 🙏
Cekuli Simgeee 😁 banada öyle geliyordu bende isilik yapmıştım çocuğu 24 derece gayet iyi aslında bizim ev 23-24 arası ve bende üşüyordum şuan elbiseyle yatıyorum kısa kollularla geziyorum Doğumdan dolayı o üşüme sanırım