Bebeğim atak döneminde suan 3 buçuk ayligiz. Önceden beri uyku bastırdığında ağlar. Yine öyle. Ben ısrarla uyku bastirdigi için ağladığını söylüyorum gündüz ağlaması yok memede mamada ağlamıyor. Ama kayınvalidem bebegim her agladiginda sancısı var diyor ısrarla. Varsa Bebeğimin sancısı oldugunu nasıl anlayabilirim. Ayaklarını karnına da çekmiyor ama anlatamıyorum sancilanmadigini.