Kızlar ben 4 ay 17 günlük sezaryan olmuşum ve bundan 1 ay önce dikişimin üzerinde bir düğüm çıktı sonra sıvılce gibi sarı su aktı buu 2 gündür yara gibi kalkmış kan akıyor sargı bezi bıraktım o yapışınca kaldırınca tekrar akıyor acaba neden böyle oldu benım gibi olan var mı?