Maviyesil121212 18 aylık bebeğim ya memede uyuyor ya da sallanarak . Hadi ona alıştım sıkıntı değil fakat gündüz en geç 10 dkda uyuyan bebeğim akşam uykusunda 1 saatten önce dalamıyor katiyen. 1 saattir uğraşıyorum yok yok yok. Sizce normal mi ? Neden olabilir
Maviyesil121212 Hadi ama ya beni ‘kaynana,elti postu olsaydı bıdı bıdı olurdu’ya bağlatmayın 😀 başına gelen ve çözüm bulan elbet vardır
Desbildemates Maviyesil121212 benim kızda 9 aylık saat sekiz gibi uyudu güya beş defadır kalktı halada tam uykuya dalmış değil gündüz iyi birkaç gündür
Mina_mariye Maviyesil121212 hiç bahsettiğiniz postlarda yorumum yok 😃 bu yüzden paylaşımınızı geç görmüş bir üye olarak ve ilk kızımdan yola çıkarak söylüyorum Demir eksikliği b12 vs eksikliği ciddi uykusuzluk yapar demişti doktorumuz öyle de oldu sonuçlarımız. Kan değerlerine bir baktırın isterseniz hayırlı geceler dilerim 😊
Maviyesil121212 Desbildemates bizim 9aya kadar kendi kendine yattıgı yerde uyurdu ne meme ne sallama, sabaha kadar da deliksiz uyurduk maaile :( sonra bozuldu evladım :( mesela bugün 4 saatlik uykuyla duruyorum zombi gibiyim
Desbildemates Maviyesil121212 uykusuzluk çok zor insanın sinirleri bozuyor resmen allah yardımcımız olsun
Maviyesil121212 Mina_mariye ayyy süpersiniz çok hayra geçti aşı icin gittiğimde kesinlikle baktıracağım çok teşekkürler 💓
YldrmBytkn Maviyesil121212 4 aylık oglum aynısını yapıyor şuan, eşim sallıyor ben yoruldum artik😵 hatta biraz önce esıme aynısını dedim gündüz daha cabuk uykuya geçiyor ama akşam olunca çok ugrastiriyor dedim☹️
Tanereyluldeniz Maviyesil121212 ahh ben 8 den beri uğraşıyorum 3 kere uyudu diye beşiğe koyup geri aldım. Saç baş yoldurdu bana gece gece. Sabah da 8 de kalktı uyu işte niye uyumuyosun
ESRA_07 9 aylık doğduğundan beri rezalet Bi gece uykusu var, uykuya geçiş bilmem kaç saatte, gece uyanmalar emip geri yatayım demez sallanmak ister Oooyyy oy hiç Bi çözümde bulamadım. Canı sağolsun napalım.
GramPozitifBakteri Maviyesil121212 1 yaşına giricek nerdeyse 4-5 aylıktan beri öyle.Hatta bu aralar iyice abarttı.Dediğin gibi emerek uyuyor gündüz çok iyi hemen dalıyor ama gece baksan uyumuş dersin ama tilki uykusunda 🤷🏼♀️ Dün gece 11de odaya girdik saat 1 buçuktu tam olarak daldı niyedir bilmiyorum 🤷🏼♀️ Kayınvalideme kalırsa karnımda öyle alışmış..🧐
Maviyesil121212 GramPozitifBakteri yaaa ne yapmışız karnımızda da böyle olmuş bu minnaklar bilelim de 2.sine yapmayalım😂
GramPozitifBakteri Maviyesil121212 birdaha konusu açıldığında bir arkadaşım diye başlayıp bunu söylücem 😇