3 ay 18 günlük bebeğim ilk bir kaç gün sümükümsü kıvamda geldi kakası doktora götürdüm kan idrar kaka tahlili hepsine baktı şükür birşey çıkmadı ama hala aynı şekilde 10 gün oldu kesilmedi ishalide var üstelik ayaklarını karnına çekip aglıyor çok fazla huzursuz ne yapacağımı bilemedim artık alerji desem doğduğundan beri mama yiyor ilk ayda belli etmez miydi sonradan da çıkıyor mu bu alerji şeyi bilgisi olan lütfen benimle paylaşabilir mi?