Nur92 Arkadaslar bebeğim 21 günlük birkaç kere dışarı çıkardım şimdi de dışarı çıkarmak istiyorum çünkü bende evde çok bunaldım Doğum yaptığımdan beri evdeyim bir yandan da korkuyorum hasta olur diye sıkı giydiriyorum ama yine de içimde bir endişe oluyor sizler çıkarıyor musunuz
biryavuzkusu Nur92 benimki 55 günlük doktor dışında çıkarmadım korkudan her yerde salgın var ve hava çok soğuk
inismona Nur92 havalar kar-ayaz olmadan çıkıyordum. Ter ve üşüme kontrolü yapıp duruyordum ama. Ben de çok sıkılıyorum havalar ısınsa da parka falan çıksak. 3 ay oldu bize de...
Lna Nur92 4 günlük ken çıkarmaya başladım allah'a şükürler olsun hic sıkıntı yaşamadık hatta 2 aylık olmak üzere bu sayede uyku düzeni bile oluşurduk
Acemi_ogretmen_annee Merhaba korkmayın hava ılıksa kar da olsa çıkın bebeğiniz ve sizde hava alın benim kızım 6 aylık hergün çıkıyoruz çok minikti çıkmaya başladık markete de olsa 5 dk hava alıyoruz iyi geliyor bize. Güzelce giydirin aşırı sarmayın terleyio soğumaması için hava rüzgarlıysa çıkmamanızda fayda var tek.
Nscaslan34 Nur92 başka ile bile gittim 😂 kendi arabamla tabi sahil kenarindayiz şuan alt sokak sahil ama çıksam mı bilemiyorum içim gidiyor