Iyi aksamlar arkadaslar umarim bilen biru vardir. 20 aylok oğlum dunden beri 37.1 37.6 arasinda hafif atesli. Dis oldugunu düşünüyorum cunku kopek disimiz beyazlamis. Kafama takilan su ki ates ciktiginda el ayak soguk olur ama bizimkinin elleri de ayaklari da cok sicak. Normal mi acaba? Teşekkürler